flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційна стратегія Миколаївського апеляційного суду на 2018-2020 роки

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Рішенням зборів суддів Миколаївського апеляційного суду

від 26 листопада 2018 року

(протокол № 5)

 

Комунікаційна стратегія

Миколаївського апеляційного суду на 2018-2020 роки

     1. Мета комунікаційної стратегії суду

     Комунікаційна стратегія Миколаївського апеляційного суду (далі – Суду) спрямована на забезпечення прозорості та відкритості діяльності суду, з метою підвищення рівня довіри громадськості до суду та формування позитивного іміджу судової влади у суспільстві.

     Метою комунікаційної стратегії Суду є:

     Основними принципами комунікаційної діяльності Суду є:

     - прозорість та публічність - висвітлення діяльності суду, роз’яснення цілей, змісту та специфіки роботи;

     - повнота і точність - урахування всіх основних факторів при висвітленні інформації, наближення фактів, висновків, коментарів, прогнозів до дійсного

стану речей;

     - відкритість - створення умов для безперешкодного доступу громадян до інформації про діяльність суду;

     - партнерство - співпраця та налагодження зв’язків з громадськістю, органами державної влади (взаємовідносини);

     - відповідальність - за зміст і якість інформації;

     - правдивість - надання чіткої, правдивої та об’єктивної інформації;

     - реалістичність — проведення комунікаційних заходів з урахуванням наявних ресурсів;

     - оперативність - своєчасність інформування громадськості;

     - доступність - лаконічність, зрозумілість інформації, легкість для сприйняття та запам’ятовування.

     2. Цільова аудиторія

      Заходи комунікаційної стратегії спрямовані на співпрацю з наступними групами цільової аудиторії:

      1) учасники судових процесів (позивачі, відповідачі тощо), відвідувачі суду та громадськість загалом;

      2) представники ЗМІ;

      3) учні та студенти навчальних закладів міста Миколаєва та Миколаївської області;

      4) представники суб’єктів владних повноважень.

      Всі ці групи становлять зовнішню цільову аудиторію, що на цей час є найбільш пріоритетною цільовою групою.

      До внутрішньої цільової аудиторії належать судді та працівники апарату Суду.

     3. Заходи Суду щодо реалізації комунікаційної стратегії

   

4. Очікуванні результати реалізації комунікаційної стратегії Суду

     Комунікаційна стратегія Суду впроваджується для покращення зв’язків із громадськістю, встановлення змістовного та постійного діалогу із суспільством, доступності правосуддя, публічності судового розгляду.

     За результатами реалізації комунікаційної стратегії Суду очікується зростання рівня довіри громадян до судів, підвищення авторитету судової влади шляхом поліпшення правової обізнаності населення про порядок захисту їхніх прав та інтересів у судах.

     Громадяни мають сприймати суди як установи, покликані захищати їхні права. Звертаючись до суду, кожен громадянин має очікувати, що рішення суду, яким би воно не було, ухвалено неупереджено, виважено та на підставі норм закону.

     Найвищою оцінкою реалізації комунікаційної стратегії суду буде розуміння громадянами результатів роботи суду та прийнятих судових рішень. Розуміння роботи суду підвищить довіру громадян до системи судочинства, відкритість та прозорість роботи суду сприятиме підвищенню довіри до суддів та ухвалених ними рішень. Суди сприйматимуться громадськістю як установи, які дійсно стоять на її захисті. Звертаючись до суду, кожен громадянин віритиме та може бути впевненим у тому, що яким би не було рішення суду – суд ухвалить його безсторонньо, виважено та керуючись нормами закону. Зміни в оцінках роботи суду будуть результатом діалогу суду з громадою.