Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням загальних зборів суддів
Миколаївського апеляційного суду
№ 2 від 21 лютого 2019 р.
ПРАВИЛА
прийому громадян в Миколаївському апеляційному суді
1.1. Правила визначають основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Миколаївському апеляційному суді (далі – Суд).
1.2. Основними завданнями посадових осіб суду, які здійснюють прийом громадян, є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до Суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції Суду.
1.3. Посадові особи Суду, які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян», «Про державну службу», Положенням про апарат Суду та цими Правилами.
2.1. Загальна організація роботи щодо проведення особистого прийому громадян у Суді покладається на працівників відділу із забезпечення діяльності керівництва суду. Під час проведення прийому працівники відділу взаємодіють з іншими структурними підрозділами Суду.
2.2. З метою забезпечення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення особистий прийом громадян здійснюється Головою Суду (або особою, яка виконує його обов’язки), керівником апарату Суду (або особою, яка виконує його обов’язки) згідно з графіком, що затверджується наказом голови Суду, та доводиться до відома громадян.
2.3. Особистий прийом громадян здійснюється в порядку черговості.
2.4. Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян розміщується на веб-сайті Суду та на інформаційних стендах в приміщеннях Суду в доступному місці для вільного огляду громадянами.
2.5. Головою Суду (або особою, яка виконує його обов’язки), керівником апарату (або особою, яка виконує його обов’язки) прийом громадян проводиться у кабінеті № 101 на 1-ому поверсі. Прийом громадян з різними видами інвалідності, маломобільних груп населення (МГН) проводиться в кабінеті № 101 на 1-ому поверсі Суду.
2.6. Вхід громадян на прийом є вільним і не потребує оформлення перепусток.
2.7. Щоденний прийом громадян, які бажають здати документи, проводиться відповідальними працівниками відділу автоматизованого розподілу судових справ та діловодства (канцелярії) Суду з понеділка по четвер з 08.00 до 17.00 годин, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 год (обідня перерва з 12.00 до 12.45 год), окрім суботи, неділі та святкових, вихідних днів за адресою: м. Миколаїв, вул. 68 Десантників, 2.
2.8. Працівниками відділу автоматизованого розподілу судових справ та діловодства (канцелярії) опрацьовуються документи, що подаються громадянином для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
2.9. Під час запису громадянина на особистий прийом з’ясовується його прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та роботи, зміст порушеного ним питання, до яких посадових осіб чи органів він звертався з цього питання і яке було прийнято рішення.
2.10. Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що носять суто особистий характер і не стосуються його звернення.
2.11. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
3.1. Працівники відділу із забезпечення діяльності керівництва суду забезпечують прийом громадян протягом визначеного графіком часу відповідно до Правил внутрішнього трудового розпорядку Суду.
3.2. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
3.3. Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюються на загальних підставах, а у разі потреби – за участю перекладача, якого надає сам іноземець.
3.4. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.
3.5. Працівники відділу із забезпечення діяльності керівництва суду повинні перевіряти (а у разі необхідності мають право вимагати) документи, що посвідчують особу заявника, або підтверджують повноваження на представництво інтересів іншої особи.
3.6. Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається та реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
3.7. Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Суду, посадова особа роз’яснює, до якого органу державної влади або управління, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості, сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).
3.8. Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в Суді, проводиться в тому випадку, якщо порушене питання не було вирішено по суті.
3.9. У разі повторного звернення вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали. Надаються можливі роз’яснення та необхідна допомога, в межах компетенції.
3.10. До Журналу обліку особистого прийому громадян вносяться дані про особу, яка звернулася, короткий зміст звернення, прізвище та ініціали посадової особи, яка здійснювала прийом, результат розгляду звернення. Інформація щодо звернень, поданих на особистому прийомі, доводиться до відома керівництва апарату Суду щоквартально.
4.1. Посадові особи апарату Суду несуть юридичну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» тощо.
4.2. Подання громадянином звернення, що містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягнуть за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.