flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Чи платити за розбиту пляшку у супермаркеті, – пояснення юстиції

01 квітня 2019, 17:06

   Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/ магазинові. Про це нагадує Головне територіальне управління юстиції у Львівській області.

   Якщо адміністрація/охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару, потрібно вимагати скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.

   Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.

   «Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача)», – йдеться у повідомленні.

   Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці, потрібно викликати поліцію.

   Якщо дотримання право споживача вже було порушено, то пропонують звертатися до Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80 або до Єдиного контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.

 

 

   Джерело: Українське Право